TERKINI

6/recent/ticker-posts

Jawatan Kosong di Universiti Zainal Abidin (UniZA) - 30 April 2015

Permohon adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur 18 tahun ke atas yang berkelayakan bagi mengisi jawatan berikut di Universiti Zainal Abidin (UniZA) (Klik untuk maklumat lanjut) :
PENOLONG PEGAWAI TADBIR GRED N27
PEMBANTU TADBIR (P/O) GRED N17
PEMBANTU OPERASI GRED N11
PENGAWAL KESELAMATAN GRED KP11
PEMBANTU AWAM GRED H11


Universiti Sultan Zainal Abidin (Dahulu dikenali Universiti Darul Iman Malaysia) mempunyai tiga kampus iaitu

  • Kampus Gong Badak
  • Kampus Perubatan
  • Kampus Tembila

Setakat ini dua kampus telah beroperasi sepenuhnya iaitu Kampus Perubatan dan Kampus Gong Badak. Manakala Kampus Tembila sedang memulakan operasinya.

Universiti Sultan Zainal Abidin Kampus Gong Badak memfokuskan kepada pengajaran dan penyelidikan ilmu-ilmu Islam yang diharmonikan dengan ilmu-ilmu konvensional. Manakala Universiti Sultan Zainal Abidin Kampus Perubatan menawarkan program dalam bidang Kesihatan Bersekutu dan Universiti Sultan Zainal Abidin Kampus Tembila pula akan dibangunkan dengan 'niche' dalam bidang pertanian seperti bio-teknologi pertanian dan lain-lain kursus yang berkaitan. Kursus-kursus yang ditawarkan ditiga kampus berkenaan tidak akan bertindih dan mempunyai pengkhususan bidangnya tersendiri.

CARA MEMOHON


Permohonan hendaklah dibuat secara "ONLINE" dengan mengisi permohonan melalui web rasmi Lamam UniSZA . Permohonan yang TIDAK DIBUAT OLEH "ONLINE" melalui laman web rasmi UniSZA tidak akan dipertimbangkan:
Universiti Sultan Zainal Abidin,
Kampus Gong Badak,
21300 Kuala Terengganu, Terengganu
T: +609-668 8374
F: +609-666 2566
E: pro@unisza.edu.my


Maklumt lanjut mengenai jawatan di Universiti Zainal Abidin (UniZA) boleh dapatkan DISINI.

Tarikh TUTUP: 30 APRIL 2015