TERKINI

6/recent/ticker-posts

Jawatan Kosong di Felcra Berhad - 16 Mei 2015

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang masing-masing untuk mengisi kekosongan jawatan di Felcra Berhad seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut) :
PENGURUS (KESELAMATAN MEKANIKAL) GRED BAND 3 (A)
PENGURUS ( PENGURUSAN ERGONOMIK) GRED BAND 3 (A)


Penyatuan Tanah Persekutuan dan Pemulihan (FELCRA) telah ditubuhkan pada tahun 1966. Matlamatnya ialah untuk membangunkan sektor luar bandar dengan membantu masyarakat untuk mengambil bahagian dalam aktiviti-aktiviti ekonomi negara, sekali gus meningkatkan taraf hidup mereka.

CARA MEMOHON


Borang permohonan boleh didapati di laman web www.felcra.com.my ataupun boleh didapati di Ibu Pejabat FELCRA Berhad, Wisma FELCRA,Lot PT 4780, Jalan Rejang, Setapak Jaya, Peti Surat 11254, 50772 Kuala Lumpur. (Cawangan Pengurusan Sumber Manusia Aras 4)
Permohonan mestilah dihantar secara lengkap dan disertakan „resume‟, satu salinan kad pengenalan, salinan sijil Ijazah, Diploma, SPM, PMR dan lain-lain dokumen sokongan yang telah disahkan, berserta sekeping gambar berukuranpasport yang terkini dan dialamatkan kepada : Ketua Pegawai Eksekutif FELCRA Berhad,
Ibu Pejabat FELCRA Berhad,
Wisma FELCRA, Lot PT 4780, Jalan Rejang,
Setapak Jaya, Peti Surat 11254,
50772 Kuala Lumpur.
UP: (Cawangan Pengurusan Sumber Manusia Aras 4)

(Sila tuliskan nama jawatan yang dipohondi ruangan atas sebelah kiri sampul)


Maklumt lanjut mengenai jawatan di Felcra Berhad boleh dapatkan DISINI.

Tarikh TUTUP: 16 MEI 2015