TERKINI

6/recent/ticker-posts

Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) - 05 Mei 2015

Universiti Teknologi Malaysia (UTM) memerlukan individu yang dinamik, inovatif dan bercita-cita tinggi untuk bersama-sama menerokai teknologi baru dalam usaha merealisasikan Wawasan Universiti untuk Wawasan 2020. Selaras dengan hasrat ini, calon-calon yang berkelayakan adalah dipelawa untuk mengisi kekosongan jawatan di UTM Kuala Lumpur (Klik untuk maklumat lanjut) :
Jurufotografi BA21
Pembantu Makmal CA17
Pen. Pegawai Teknologi Maklumat FA27
Pembantu Awam H11
Penolong Jurutera J29
Pembantu Operasi N11
Pembantu Pemuliharan SA17


Universiti Teknologi Malaysia (UTM), sebuah universiti penyelidikan inovasi dan graduan-fokus. Ia terletak di Kuala Lumpur, ibu negara Malaysia dan Johor Bahru, bandar selatan di Iskandar Malaysia, yang merupakan koridor ekonomi yang bertenaga di selatan Semenanjung Malaysia.
Falsafah Kami

Undang-undang ilahi Allah adalah asas untuk sains dan teknologi. UTM berusaha dengan menyeluruh dan bersatu usaha untuk mencapai kecemerlangan dalam bidang sains dan teknologi untuk keamanan dan kemakmuran sejagat sesuai dengan kehendak-Nya.

CARA MEMOHON


Permohonan jawatan adalah secara online application dipautan/link yang disertakan :- Pautan https://hrfin.utm.my/smuhr/
http://news.kl.utm.my/
http://registrar.utm.my/kualalumpur/

Sebarang pertanyaan berhubung iklan jawatan kosong boleh diajukan kepada urusetia Seksyen Perjawatan, Bahagian Pengurusan Modal Insan Pejabat Pendaftar, UTM KL di talian 03 - 2615 4611(Cik Sahidar / En Mohd Faizal)

Maklumt lanjut mengenai jawatan di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) boleh dapatkan DISINI.

Tarikh TUTUP: 05 MEI 2015