TERKINI

6/recent/ticker-posts

Jawatan Kosong di Universiti Teknologi Mara (UiTM) - 12 MEI 2015

Universiti Teknologi MARA dengan ini mempelawa calon-calon Bumiputera Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang-bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan tetap/kontrak bagi jawatan lantikan/kenaikan pangkat di Universiti Teknologi MARA (Perak), Kampus Seri Iskandar/Kampus Tapah bagi memenuhi Wawasan 2020 Negara. (Klik untuk maklumat lanjut) :
PENOLONG JURUTERA GRED J29
PEGAWAI EKSEKUTIF GRED N27
PEMBANTU SETIAUSAHA PEJABAT GRED N17
KERANI GRED N17


Universiti Teknologi MARA (Perak) telah ditubuhkan dengan kerjasama Kerajaan Negeri Perak dan dibuka secara rasmi pada tahun 1985 di Bandar Baru Seri Manjung.

Kampus ini kini terletak di Bandar Seri Iskandar, Perak Tengah Daerah dan menduduki kawasan seluas kira-kira 392,36 ekar. Universiti mula beroperasi pada 1 Januari 1999. Kampus ini terletak di lokasi strategik di sepanjang Ipoh - jalan utama Lumut, yang menyediakan akses mudah untuk kedua-dua Ipoh dan Lumut.

CARA MEMOHON


Permohonan hendaklah dibuat menggunakan Borang Perjawatan UiTM yang boleh didapati dengan datang sendiri ke Pejabat Pentadbiran, Universiti Teknologi MARA (Perak), Kampus Seri Iskandar, Perak atau dengan melayari laman sesawang Universiti Teknologi MARA (Perak) di http://www.perak.uitm.edu.my

Setiap permohonan yang dihantar hendaklah ditulis nama jawatan yang dipohon disebelah kiri (atas) sampul surat:
TIMBALAN PENDAFTAR KANAN
BAHAGIAN PENTADBIRAN
UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (PERAK)
KAMPUS SERI ISKANDAR
32610 BANDAR SERI ISKANDAR
PERAK DARUL RIDZUAN

NO.TEL: (05) 374 2045/2044/2042


Maklumt lanjut mengenai jawatan di Universiti Teknologi Mara (UiTM) boleh dapatkan DISINI.

Tarikh TUTUP: 12 MEI 2015