TERKINI

6/recent/ticker-posts

Jawatan Kosong Institut Sukan Negara (ISN) - 15 Mei 2015

Institut Sukan Negara Malaysia (ISN) adalah sebuah agensi di bawah Kementerian Belia dan Sukan yang memberi perkhidmatan sains, perubatan dan teknologi sukan kepada bakat sukan daripada peringkat akar umbi sehingga melahirkan atlet bertaraf dunia melalui kaedah saintifik. ISN dengan ini mempelawa pemohon-pemohon warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan ini untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan berikut di dalam perkhidmatan Institut Sukan Negara Malaysia (Klik untuk maklumat lanjut) :
Pegawai Belia Dan Sukan (S41)
Penolong Pegawai Perubatan (U32)

Institut Sukan Negara (ISN), sebuah agensi di bawah Kementerian Belia dan Sukan, adalah perintis kemajuan dan kecemerlangan dalam bidang sains sukan negara, perubatan dan teknologi. Kecemerlangan dan kejayaan dalam meningkatkan prestasi atlet dan sukan negara merupakan fokus utama ISN, kerana kejayaan dalam melahirkan atlet bertaraf dunia hasil daripada penggunaan unsur-unsur sains sukan dan perubatan sukan dari awal lagi untuk memupuk atlet bertaraf dunia.

CARA MEMOHON


Permohonan hendaklah dibuat di dalam melalui Borang Kerjaya Institut Sukan Negara (ISN) DI SINI untuk memohon.

CAWANGAN SUMBER MANUSIA
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN
INSTITUT SUKAN NEGARA
57000 SRI PETALING
KUALA LUMPUR
(U.P: Unit Perjawatan & Perkhidmatan)

NO. TEL: 03-89914473/ 4474


Maklumt lanjut mengenai jawatan di Institut Sukan Negara (ISN) boleh dapatkan DISINI (Pegawai Belia Dan Sukan) dan DISINI (Penolong Pegawai Perubatan).

Tarikh TUTUP: 15 MEI 2015