TERKINI

6/recent/ticker-posts

Jawatan Kosong di Majlis Daerah Gua Musang (MDGM) - 11 Mei 2015

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan di Majlis Daerah Gua Musang (MDPM) seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut) :
PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) N17
PEMBANTU PENILAIAN W17
PELUKIS PELAN JA17
PEMBANTU OPERASI N11
PENGHANTAR NOTIS N11
PEMBANTU AWAM H11


Penubuhan awal Majlis ini dikenali sebagai Majlis Daerah Ulu Kelantan. Melalui portal Nanpu 32 bertarikh 13 September 1983, Majlis Daerah Ulu Kelantan telah ditukar nama kepada Gua Musang Majlis Daerah. Penyusunan semula dibuat di bawah Akta 171 dan 176 mulai 1 Januari 1979. Majlis Daerah Gua Musang telah dibentuk hasil daripada penubuhan serta kemasukan dua sedia ada Berkuasa Tempatan Gua Badger Lembaga Town dengan Majlis Tempatan Bertam yang telah ditubuhkan pada 1 Mac 1984 di bawah Seksyen 3 (1), Akta Majlis Tempatan 1952.

CARA MEMOHON


Permohonan hendaklah menggunakan borang permohonan yang boleh didapati di Majlis Daerah Gua Musang pada harga RM3.00. Setiap permohonan hendaklah ditulis Nama Jawatan di bahagian atas sebelah kiri sampul surat.

Borang permohonan yang lengkap hendaklah dihantar kepada:
Yang DiPertua,
Majlis Daerah Gua Musang,
18300 Gua Musang,
Kelantan.
Tel: 09-9120235
Fax: 09-9121044
Email: mdgm@kelantan.gov.my


Maklumt lanjut mengenai jawatan di Majlis Daerah Gua Musang (MDGM) boleh dapatkan DISINI.

Tarikh TUTUP: 11 MEI 2015, 12:00 tengah hari